Πέμπτη 26 Μαρτίου 2020




ΕΝΤΟΣ ΜΑΙΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ-ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ-ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ-ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΈΨΗ-ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ-
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΥ ΠΟΙΗΜΑ.
-----------------------------------------------------------------------
ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ
Τα σύννεφα που έφυγαν
ξανά θ΄ακολουθήσω,
για τη ζωή που μούταξες
ζωή θέλω να ζήσω.
Θελω να φύγω μακρυά
χωρίς μυαλό και κινητά
να ηρεμήσω,
σε ξεχασμένη αμμουδιά
στις χούφτες μου
τη θάλασσα να κλείσω.
Κουρασμένο σκαρί το κορμί του
σαν σβυσμένο καντήλι η ζωή μου,
με πληγώσαν οι άνθρωποι γύρω
ενα ώμο ζητάω να γείρω,
την ψυχή μου να ακούσουν ζητάω
οι φωνές που μου λέν σ΄αγαπάω.
Με προδώσαν οι άγιοι
με ξεχάσαν οι φίλοι,
ναυαγός μεσοπέλαγα
με την πίκρα στα χείλη.
Με λύγίσαν τα βάσανα
συντροφιά μου ο πόνος,
μια ζωή περιπέτεια
λές και έζησα μόνος.
-------------------------
φωτο:ΘΕΟΔΩΡΑ ΓΕΩΡΓΑΚΗ(ΛΕΥΚΑΔΑ-ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΜΥΛΟΥΣ).
στίχοι:ΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις