Παρασκευή 13 Μαρτίου 2020

...ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΙΟΥ ΑΠΈΝΑΝΤΙ!!! ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ!!!
(ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ-ΟΧΙ ΠΑΝΙΚΟΣ-ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ-ΘΑ ΠΕΡΆΣΕΙ.
-ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΟΥ ΠΟΙΗΜΑ.
-------------------------------------------------------------
ΖΩΗ
Γλυκά εφύσαγε τ΄αγέρι
έσχιζε η βάρκα το νερό
κι εσύ μου έπιασες το χέρι
και μούπες σιγανά το σ΄αγαπώ.
-------
Παιγνίδια έπαιζαν οι γλάροι,
σκιρτούσε η καρδιά μου ακορνεόν,
τα χείλη σου φιλούσαν σε μια ζάλη
ξεχάσαμε κι οι δυό το παρελθόν.
-----
Η θάλασσα το ξέρω μου ταιριάζει
ανήσυχη, συχνά φουρτουνιασμένη
ψυχή που έζησε στ΄αγιάζι
κουράστηκε θαρρώ να περιμένει.
----
Ανείπωτη χαρά ειν΄η ζωή μας
κι ομως την σκορπίσαμε σε λάθη,
σεντόνια που δεχτήκαν το κορμί μας
στιγμές που αναλώθηκαν τα πάθη.
ΗΛ.ΓΕ.
ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ ΣΤΗΝ ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΔΑΦΝΗ ΒΕΡΓΙΔΗ
ΦΩΤΟ:ΠΙΝΑΚΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΒΑΣΟΣ ΓΕΡΜΕΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις