Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

 ΕΜΒΟΛΙΟ

Mία σύριγγα ‘να’με το συμπάθειο
‘μην κοιτάς δεν θα πονέσεις’’,
τρύπησε, λέω, βρε τον άθλιο
τις αντέχω τις ενέσεις.
Μου λέει ‘πως αισθάνεσαι Ηλία’
της λέω ‘θα το δείξει η νεκροψία’’,
είχε ελαφρύ το χέρι,
δεν είναι απ΄τα δικά μας μέρη.
Εφυγα μετά από το εμβόλιο
και λέω τι μού έτυχε στο δόλιο,
είχα στο μυαλό μου παρενέργειες
να δούμε περαιτέρω τις ενέργειες.
Θαύμαζε το μπράτσο μου
θα είπε ΄είναι αντράκλας’,
ρούφηξα το στομάχι μου
αλλά είμαι φαλάκρας.
Τις είπα για τα ζώδια
κόλπο που πάντα πιάνει,
μ΄αυτή τσιρότο έβαζε
και έβλεπε ταβάνι.
Ψηλή, αδύνατη, τσαούσα
ντυμένη τολμηρά, με ολο λούσα,
‘’μα αυτή είναι η πανδημία’’
αχ τι σου έτυχε Ηλία!
΄Ψάρια να μην φάς, ουτε αυγά’
αρχίζω δίαιτα, λέω μυστικά,
ήτανε κορμί η νοσοκόμα
εμβόλιο θα κάνω ακόμα ένα.
----
Δεν της πήρα κινητό
γιατί θα την ξαναδώ,
εμβόλιο στη δεύτερη τη δόση
ελπίζοντας πώς τότε θα ενδώσει.
ΗΛ.ΓΕ.



η και 47 ακόμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις