Κυριακή 24 Μαρτίου 2019

Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ-ΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΜΑΣ(ΠΑΝΑΓΙΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΛΕΥΚΑΔΑΣ).

ΚΥΡΑ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ

Γονυπετής στο θρόνο σου

θαρθώ να προσκυνήσω

σε τάματα και όνειρα

σεμνά θα ακουμπήσω.


Κεριά, λιβάνια,θυμιατά

ευλαβικά θ΄ανάψω

για τη ζωή που χάθηκε

ανήμπορος θα κλάψω.



Λαχτάρα να σε δώ πρίν ξεψυχήσω

να κάνω το σταυρό μου μ΄ένα δάκρυ

κι από ψηλά τη θέα ν αντικρύσω

εκεί που η ματιά δεν βρίσκει άκρη.



Κρινάκια του γιαλού θα τη στολίσω

την άγια σου εικόνα τη σεπτή σου,

θα στείλω αγγελόύδια να προλάβουν

να στήσουν πανηγύρι στη γιορτή σου.



Κυρά Φανερωμένη μου ας έρθω πρίν πεθάνω

να γείρω τη λατρεία μου στο ιερό επάνω,

να έρθω με τα πόδια μου ν’ ανάψω μια λαμπάδα

που ο Θεός μ΄αξίωσε να είμαι απ΄τη Λευκάδα.



Κι αν ‘ηξερα την ώρα που θα ‘φύγω’

σαν γλάρος η ψυχή να φτερουγίσει,

θα έπαιρνα μαζι μου λίγο μύρο

να έδινα στον χάρο να μ΄αφήσει.

ΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ(2019).

Αποτέλεσμα εικόνας για ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΛΕΥΚΑΔΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις