Δευτέρα 9 Αυγούστου 2021

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ(ΒΙΒΛΙΟ ‘Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΕΥΚΆΔΑ’)

Ευχαριστώ από καρδιάς όσους με τίμησαν με την παρουσία τους στην προχτεσινή(Σάββατο 7/8) εκδήλωση στη Λευκάδα(πεζόδρομος) -εξω απο το βιλιοπωλείο 'ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ"-για το βιβλίο μου ‘Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑ’(280 σελίδες-ΟΛΗ Η ΛΕΥΚΑΔΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ).΄’Εκδοση fagottobooks.(www.fagottobooks.gr).
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Πάτυ Καλού, Ιουστίνη Φραγκούλη,Μίμη Κούρτη, Δημήτρη Φατούρο, Ολγα Μανωλίτση, Γεωργία Μεσσήνη(με την κάβα στην πλατεία Αγίου Μηνά) ,Τάσο Λάζαρη (βιβλιοπωλείο ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ')καθώς και σέ όσους άλλους βοήθησαν.
Νοιώθω ευτυχής για τη μεγάλη απήχηση που έχει το βιβλίο –γραμμένο με κατάθεση ψυχής για το νησί μου- καθώς και για τα δεκάδες μηνύματα που δέχομαι καθημερινά.
------------------------------------------------------------
ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Ή ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑ’( fagottobooks)
- ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ - ΖΑΚΥΝΘΟΥ 7 βιβλιοπωλείο fagottobooks (στο στενό που ειναι το Taste & Coffee-απέναντι απο τη μαρίνα πόλης Λευκάδας) τηλ. 2645021095 .
-Κατάστημα Photonet (Ζώγας Αναστάσιος) Ι. Μελά 12, Λευκάδα τηλ 26450 25005 --Βιβλιοπωλείο Αργοναύτης (Αναγνωστόπουλος Κωνσταντίνος) Ι. Μελά 175, Λευκάδα(κεντρική αγορά) τηλ 26450 21422
-Βιβλιοπωλείο Συνθέσεις (Ειρήνη Βεργίνη) Ι. Μελά 63-65, Λευκάδα(κεντρική αγορά) τηλ 26450 21818
-Βιβλιοχαρτοπωλείο «Βιβλιογραφή» (Ελένη Παλάντζα) Νυδρί Τηλ 26450 93260
-ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ βιβλιοπωλείο fagottobooks ΒΑΛΤΕΤΣΙΟΥ 15 τηλ. 2103645147
-ΣΕ 9 ONLINE ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ(www.skroutz.gr)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις