Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΔΥΟ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΟΥ-ΑΓΑΠΗ!!!
------------------------------------------------------------------------
ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΣ
Στο παλιό το ΄κονοστάσι
έκανα απόψε στάση
άναψα κερί με λύπη
για εκείνον που μου λείπει.
Δεκατέσσερις Φλεβάρη
θάρθει η πίκρα να με πάρει,
πως περάσανε τα χρόνια
ατσαλάκωτα σεντόνια.
Του Αγίου Βαλεντίνου
πίνω στην υγεία εκείνου
που με άφησε μονάχη
ενα μαραμένο στάχυ.
Σαν κρινάκι στο γιαλό
που κοιτά τον ουρανό
συντροφιά μου η αλμύρα
πως με πρόδωσε η μοίρα.
Τόσοι όρκοι ξεχασμένοι
νοιώθω τόσο προδομένη
τι σου είναι το μυαλό
νοιώθω πως τον αγαπώ.
Του Αγίου Βαλεντίνου
τα φιλιά ψάχνω εκείνου
που μου έγιναν συνήθεια
μα τον αγαπώ στα αλήθεια.
----------
ΑΝΘΗΡΟ
Σε περιβόλι ολάνθιστο
ξανά θα σε φιλήσω
τα χείλη σου τα άγουρα
με γιούλια θα τα κλείσω.
Της νιότης ροδοπέταλα
θα ράνουν το κορμί σου
σε κόκκινα γαρύφαλα
στεφάνι η ζωή σου.
Κίτρινα χρυσάνθεμα
θα λούσουν τα μαλλιά σου
κρίνοι και κυκλάμινα,
ανθός η αγκαλιά σου.
Τουλίπες, γιασεμιά και ανεμώνες
θα πλέξω σαν παλιά Πρωτομαγιά,
κι ας φεύγουν καλοκαίρια και χειμώνες
εγώ θα σ΄έχω πάντα αγκαλιά.
Τα χόρτα θα τα στρώσω με ζουμπούλια
τα σώματα θα είναι η αφορμή,
γυμνοί θα συναντήσουμε την πούλια
να έρθει να ζηλέψει η ζωή.
ΗΛ.ΓΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις