Τρίτη 11 Μαΐου 2021

 

 α

 

ΑΣΤΡΑ…ΓΥΝΑΙΚΑ

 

Το έκανα  για δεύτερη φορά

κι έβγαλα  απότομα  φτερά!

Ηταν ξελογιάστρα η γιατρός

είδα  αστεράκια κι΄ένα φώς.

Είχε  πάντως  απαλό το χέρι

της  είπα ‘κάνε μαζί μου καλοκαίρι’.

Κάνε μου ακόμη μια δόση

ετσι κι αλλιώς το κράτος

 θα πληρώσει.

Τώρα που πήρα  φόρα,

δυο εμβόλια την ώρα.

‘Δεν παίζεσαι μου είπε κυρ Ηλία’

κι εκεί  αρχίζει η μελαγχολία,

όλες   πιά με  βλέπουν με συμπάθειο

και θέλω  και γυναίκες, βρέ  τον άθλιο.

Εκανα τη δεύτερη τη δόση

ποιός ξέρει τι  θα ξημερώσει,

κερί  άναψα  στην Φανερωμένη,

ποιος  ξέρει τι με περιμένει.

Εκανα το  εμβολιο της  ΑΣΤΡΑ

Κι είδα τον ουρανό με τ΄άστρα.

Είμαι  ξαπλωμένος  στο κρεβατι

Κι έβαλα τη γιατρό ‘στο μάτι’

θα πάω   ακόμη μια φορά

 εκει τα  τις τα …ριξω ανοιχτά

Θα πεί κι αυτή με μία  τρίτη  δόση

μάλλον ο Ηλίας  θα ‘φουντώσει’.

΄’Εμεινα με το …εμβόλιο στο χέρι

μόνος μου κι αυτό το καλοκάιρι!!!

ΗΛ. ΓΕ.

 

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ

Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ  ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις