Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΧ!ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ
Αχ ! μανούλα μου.Ετσι θα σε θυμάμαι.Με τη μοναδική καλοσύνη σου.Και τη στοργική σου ψυχή.Με την χορτασμένη με αγάπη καρδιά σου.Αγέρωχη να τρυγίζεις στον Αι Θόδωρο.Δυναμική.Με την πίκρα χορηγό.Aεικινητη στη φτώχεια και στις κακουχίες.Καρτερική, φιλόξενη, εγκάρδια υπομονετική.
Έτσι θα σε θυμάμαι.Γεννημενη να νικάς στη ζωή.Μάνα ηρωίδα.
Όμως, εγώ θα σε ξαναβρώ στις βάρκες του Αη Γιάννη με το μενεξεδένιο ηλίοβασίλεμα.Και στα κλάματα πάνω από τα μνήματα των αδελφών σου.Εκεί στο μονόξυλο του πατέρα μου, στον Αη Λια, κάτω από τις αστροφεγγιές της Γύρας. Στις αξημέρωτες νύχτες στο ΄Πάνθεον’.Και στις κατανυκτικές ολονυκτίες στη κυρά-Φανερωμένη.
Ησουν μια ανεμοδαρμένη ιτιά στα Χορτάτα.Κι έτσι θα σε θυμάμαι για πάντα.Περήφανη.
Τεράστιο θα είναι το κενό της απουσίας σου.Θα το ΄σηκώσω’’ομως με την γλυκιά σου θύμηση.Με το καλωσυνάτο χαμόγελό σου.
Και θα σ΄αποχαιρετήσω με ένα φιλί του Αυγουστιάτικου μαίστρου στην αμμόγλωσα.Να σου παίρνει το μαντήλι και να γελάς.
Οπως θα γελάς για πάντα στην καρδιά μου.
Αχ !μανούλα μου….
ΥΓ Η ΚΗΔΕΙΑ ΤΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΑΣ(ΤΟΥΛΑΣ)ΓΕΩΡΓΑΚΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ  21/9 ,ΣΤΗ 1ΜΜ ,ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις