Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

ΟΥΦ....

ΟΥΦ.....


Η αποχώρηση του Γεώργιου Παπανδρέου απο την θέση του πρωθυπουργού και προέδρου του ΠΑΣΟΚ, μου έδωσε μια μεγάλη ανακούφιση. Τολμώ να πώ οτι την υποδέχθηκα με ενθουσιασμό! Δυο χρόνια τώρα(και βάλε ) για τον Γιωργάκη βοούσε όλη η Ελλάδα. 'Κρύβεται ο Γιωργάκης'', 'Επίθεση Γιωργάκη'', 'Γκάφα Γιωργάκη'', Χτύπησε ο Γιωργάκης' ''έπεσε απο ποδήλατο ο Γιωργάκης'', ' Προδότης ο Γιωργάκης''.

Όλη η ζωή μου είχε γίνει ανυπόφορη. Κόλαση. Και λόγω δουλειάς το μαρτύριο ήταν μεγαλύτερο. Πρώτο θέμα ο Γιωργάκης, δίστηλη η φωτογραφία με το κανό του Γιωργάκη και όλα τα συνακόλουθα. Άνοιγα τηλεόραση και ο Γιωργάκης πανταχού παρόν. Στις συζητήσεις με τους φίλους πάντα ήταν παρόν ο Γιωργάκης. Ζούσα και ανέπνεα με το ΄Γιωργάκης' σε κάθε μου βήμα. 'Φτου σου ρε Γιωργάκη'', ΄πάρτα ρε Γιωργάκη'. Ωσπου αποχώρησε και ησυχασα. Ευλογημένη ημέρα. Ως Γιωργάκης βρηκα την ελευθερία μου. Επιτέλους. Ξαναβρήκα τον εαυτό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις