Πέμπτη 20 Ιουλίου 2023

 




ΓΙΟΡΤΙΝΟ

Σε καύσωνα με βρήκε
η γιορτή μου
μέσα σε λαχτάρες
και φωτιές,
στο τέρμα η υπομονή μου
θέλω επειγόντως διακοπές.
Να πάω λέω στη Λευκάδα
για να ξεκουραστώ
με εχει πιάσει μια ζωχάδα
γιατί δεν εχουνε νερό.
Λάθος άτομα, σε λάθος θέσεις
ολοι για το σωρό,
δεν ξέρεις ποιόν να πρωτοχέσεις
ουτε ένα συγγνώμη, απορώ.
‘Αλλαξε της ζωής ο χάρτης
αμύνεσθαι περί πάρτης,
χάθηκαν οι φίλοι
στέγνωσαν τα χείλη.
--------------------------------
Θεέ μου που να γείρω,
ζούμε με τα χάπια
έχασα τον ύπνο μου
κοινωνία σάπια.
-----------------------
Χάθηκαν οι ώμοι
τον πόνο μας να πούμε,
κανένας δεν μας σώνει
κατά λάθος ζούμε.
----------
΄Εχω λάθος όνομα, το ξέρω
''τρελός νονός σε βάφτισε Ηλία'',
μέσα μου όμως υποφέρω,
είναι μία θλιμένη ιστορία.
--------------------------------------
Ο Φρούφαλος με βάφτισε ο Λίας
γύρω στο ’60 το βαφτίσι,
πήρα λάθος όνομα…διά βίας,
έπρεπε να με πούν: Διονύση.
------
‘Εγινε μεγάλη φασαρία
έσπασαν σταυροί και μανουάλια,
σούσουρο τρελό στην εκκλησία,
νεύρα είχαν όλοι, κι ήταν χάλια.
-----------------------------------
Πέθανε ο παπούς μου, ο Διονύσης
δεν πήρα τ’ ‘ονομά του, κι ήταν κρίμα
πρέπει εθιμικά να τον τιμήσεις
μου είπαν όλοι, και ξεκίνα.
------------------------------------
Σκέφτομαι σ΄ ένα μου εγγόνι
να σβύσω αυτό που με πληγώνει
Διονύσης, ίσως Διονυσία,
είναι εξιλέωση, Ηλία.
------
Ελπίζω και σ΄ εκείνο το βαφτίσι
τρελός νονός μήπως βρεί αιτία ,
κι αντί να τον πεί Διονύση
να βγάλει το παιδί, πάλι, Ηλία!!!
ΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ
-------------
ΠΩΣ ΠΗΡΑ ΛΑΘΟΣ ΟΝΟΜΑ
ΟΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ
ΦΩΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΝΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΕΥΚΑΔΙΤΗ ΗΘΟΠΟΙΟ ΗΛΙΑ ΛΟΓΟΘΕΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις